Jeg gleder meg til Kosmorama!

Denne helga ble det tid til litt «oppvarming» før Kosmorama starter på torsdag. Sjørommet på Otium ble eksklusiv kinosal for meg og et par gode venninner, slik at vi kunne drikke vin og se en av de aller beste filmene fra fjorårets festival.

Filmen heter Briller og er nå å få på DVD. Anbefales alle som vil ha to timers ferie på en vakker øy med herlige, merkelige folk som i større og mindre grad evner å gire ned og nyte livet. Eye candy!!

I år har jeg satt av tre dager til å se film. Gleder meg veldig og er spent på hvilke steder og hvilke opplevelser lerretet har å by på i år.

2 kommentarer om “Jeg gleder meg til Kosmorama!

  1. Årets «Briller» for min del blir foreløpig filmen «Pranzo di Ferrogosto – Sensommerlunsj i Roma». Nesten så jeg kan si at den var verdt hele festivalen:)

    1. Enig!! Ble bare nødt til å gå ut og ta et glass italiensk hvitvin etterpå ;o)
      Djevelens trekkspill er min aller største favoritt blant årets filmer. Har sett masse i helga, Kanonpris i morgen og tre filmer på rappen som avslutning tirsdag kveld. Filmfestival er genialt!!

Legg igjen en kommentar

